För mycket bilder haha.


Man blir väl trött av bilder hela tiden , right ? haha men jag kollar iag på family guy (?) som jag ÄLDRIG
 gör men tvn e på så aa, vill ha glass ;§ mamma lovade att köpa glass t mej, haha så jag får
vääänta =) men idag har jag bara packat ! Ska ju t turkiet imorron ! Kul va ?
Tänk att ha ett sånt perfekt liv som jag okej jag ska inte bli som dessie, nej nej nej. or ?
men vadå det är ganska härligt att slippa skola men dåligt att komma tillbaks..


har prata me mamma och pappa om att byta skola till Kunskapsskolan och det vill jag för min skola suger behövs ett sämre ord. Men det vill visst tydligen inte mina föräldrar för att dom känner alla i min skola och det
e en liten skola och betygen bla bla bla bla.. gud vad jobbigt ! Tänk på alla andra som byter skola i åttan då ?
Dom klarar sig inte sämre
för att ha bytt skola, om man visar sig från sin bättre sida på en gång blir allt bra men mina föräldrar tror att
allt kommer bli sämre och jag kommer få jobba 2 gånger mer än i min skola nu ? Nääääähä, inte med vår lärare. NEVER!
Men jag tänker inte lyssna på dom kommer in från ena örat , ut från andra.okej inte precis men nästa ^^
men jag ska gå och kolla på den skolan, bara om dom fattade som dom inte gör.
Jag tar verkligen skolan på allvar num i vilken skola jag än går i. och det ska dom respektera!

- Thats it!




Oj hah, vilket inlägg om skola :§ fast det dom mest e rädda för e nog matten ! Hallå jag kan typ inget :(
måste träna, måste träna..

Oj ! En film nu - Catch me if you can.
Ska se vad det är och bloggar sen, om jag får för har suttit hela dagen idag - och jag som sa att jag hade packat !

Jaja, hade så tråkigt utan mig! Jag är ju SNYGGAST! Det är bara att börja leva med SANNINGEN! MOHAHA!

Kisses ! Mjaaaou.

Kommentera sötnos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0