Wohooo!



Woooho jag e i Turkiet nu! Det trodde ni väl inte haha men jag skrev ju det x)
vi kom hit igår och la oss direkt, och idag..? har jag badat och baaaadat! ;D det är 40 gradeeeeeeeeeer! ;ooch
i sverige e det typ 20? MOHAHAAH! FEEL THE PAIN! hehe, men jag e faktiskt lite brun ;s och har inte alls solat då, lillebror e aaaaaaaasrädd för vattnet! Det är en massa WBN! haha okej, jag skojar men jag tänker typ alltid:

Hej jag heter....och härmar daniella;D but ofcourse not.men ändå, har fått 2 bekantaoch en maaaassa fler som glor!
och tjejerna, usch! går på klackskor(staaavning?) och fy,bläääusch!

På kvällen är det 30! ;O jag e typ överlycklig att vi har data med oss!SÅ jag kan skriva..! I<3LOVE TURKIEY! stava jag rätt!?

x)

och vet niiiiii! Det finns väääääääärldens sötatste kille,eller många då hehe men dom jobbar här och grrrrrrr vad dom e söta. naaw en blinkatill mig! haha! i love you! hoppas dom läser detta! ;D


Kyssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!

Kommentera sötnos
Postat av: Lisa O <3

Haha,,

nää du är säkert jätte brun :P

2009-09-07 @ 12:56:48
URL: http://blondlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0